Vid beställning av Er order finns möjligheten att välja på ett flertal olika leveransalternativ. Pris för respektive leveransalternativ visas i Kassan vid betalning och beror på orderns vikt, storlek och val av leveransalternativ.

Våra leveransalternativ beskrivs nedan;

A-POST – Vi skickar samtliga order som väger under 2 kg med A-Post, leveranstid 1-3 arbetsdagar från orderdag.
Undantagna är de försändelser som är för stora/skrymmande enligt PostNords regelverk.
Brevförsändelser går inte att spåra och lämnas om möjligt i brevlåda/postfack. Försändelser som inte får plats i brevlåda/postfack lämnas till Postombud och aviseras till mottagaren som får hämta ut sitt brev.

MyPack – Leverans till närmsta ombudsutlämning för PostNord. Ni erhåller avisering via e-mail/SMS och hämtar därefter själva ut ert paket.
I samband med att ordern skickas från vårt lager erhåller ni via e-post leveransavistering med kolli-ID och länk för att kunna spåra paketet.
Normal leveranstid 1-3 arbetsdagar från order.

SCHENKER PARCEL INRIKESDetta alternativ är enbart möjligt vid leverans till ett företag där någon finns på plats för att ta emot och kan kvittera paketet. Paketet levereras till företagets adress mellan 07.00 – 16.00 dagen efter att det har skickats från vårt lager. Viktigt att företagets namn finns synligt vid företagets entré eller dylikt för att chaufför ska kunna hitta rätt och leverera.
OBS! Det är inte möjligt att använda detta leveransalternativ till Box-adresser utan enbart till företagets leveransadress. Postnummer måste även vara till gatuadressen.
Normal leveranstid 1-3 dagar från order.